by Michelle
Tue Feb 27, 2018 1:19 pm
Curtis John Catterall <[email protected]>
Hallo, mijn naam is Curtis J. Catterall,
Sorry voor mijn late antwoord, ik was op vakantie. De auto is nog beschikbaar voor verkoop.
Hartelijk dank voor uw interesse in mijn auto. Ik ben Brits, en om deze reden mijn Nederlandse taal niet goed. Als je Engels spreken, kunt u reageren op deze taal.
De wagen is in perfecte staat en was nooit betrokken in een ongeval. Er zijn geen krassen of enige andere schade en de wagen kent geen motorproblemen. Het interieur is als nieuw en er is nooit in gerookt.
De wagen heeft nog steeds Nederland nummerplaten en is in het bezit van alle documenten, KEURINGSBEWIJS - APK en van 2 sleutels.
Ik werkte in Nederland als Europees advocaat in eerste instantie voor een periode van 1 jaar. Ik kocht de auto om het te gebruiken in de tijd dat ik was om hier te werken.
Onlangs, na 4 maanden in Nederland, was ik verhuisde met mijn werk in Surrey KT21 1RH, Engeland, dus ik niet meer nodig de auto, omdat het stuurwiel is aan de linkerkant. Vergoedingen tot registratie van de auto in Engeland te hoog. Ik ben de tweede eigenaar van de auto. De auto is nog steeds op Nederland registratie.
Ik gaf u meer foto's van mijn auto, zodat u kunt zien dat het is in zeer goede staat.
Hier zijn een paar foto's met de auto: https://myalbum.com/album/dkquvvxPFoxL
Indien je echt geïnteresseerd bent om de wagen te kopen, laat me dan zo spoedig mogelijk iets weten.
Bedankt!
Mr. Curtis J. Catterall
Bedrijfsjurist
Surrey, KT21 1RH
Verenigd Koningkrijk
www lawstreet eu
Lawstreet is actief in meerdere landen. We hebben complexe structuren met meerdere partnerschappen.
This Scammer will arrange to send you an Invoice -- Make no mistake, the Invoice will be fake !
If you are reading this because you have received such an invoice, kindly forward it to the address in my signature line and I will report the details to the appropriate authorities.